Η σωστή παρουσίαση του ακινήτου μέσα από μια αγγελία είναι το «κλειδί» για να βρεθούν γρηγορότερα οι κατάλληλοι αγοραστές/ενοικιαστές.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προσελκύσεις τους κατάλληλους αγοραστές/ενοικιαστές και να κερδίσεις όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα από ένα ακίνητο είναι η σωστή διαφήμιση. Ακόμα και αν διαθέτεις το καλύτερο ακίνητο του κόσμου, αν δεν το παρουσιάσεις με τον σωστό τρόπο, είναι πολύ πιθανό να μείνει στην αφάνεια!

Ένας δυνητικός αγοραστής/ενοικιαστής αφιερώνει ελάχιστο χρόνο στην ανάγνωση αγγελιών και το βέβαιο είναι πως μένει μονάχα σε εκείνες που έχουν αυτό το «κάτι» που θα του τραβήξει την προσοχή. Επομένως, η σωστή παρουσίαση του ακινήτου είναι μονόδρομος!

svg+xml;charset=utf-8,%3Csvg%20xmlns%3D%27http%3A%2F%2Fwww.w3

Ας δούμε λοιπόν τους τρόπους που θα κάνουν την αγγελία του ακινήτου σου να ξεχωρίσει.

Η αγγελία πρέπει να είναι πλήρης

Είναι πολύ σημαντικό η αγγελία σου να διαθέτει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και να δίνει σ’ αυτόν που την διαβάζει μια ολοκληρωμένη εικόνα για το ακίνητο που θέτεις προς αγορά ή ενοικίαση. Επομένως, φρόντισε να είσαι μεν περιεκτικός, να παρέχεις όλη την πληροφορία δε. Κι εσύ δε θα θα ήθελες να ξέρεις τις περισσότερες δυνατές πληροφορίες αν ήσουν στη θέση του αναγνώστη σου; Η σωστή απάντηση είναι «ναι», επομένως μην παραλείψεις τυχόν χαρακτηριστικά του ακινήτου, πληροφορίες για την ακριβή τοποθεσία του ή τι έχει γύρω του.

Καλό θα ήταν να αναφέρονται τα εξής:

  • Ακριβής περιοχή
  • Αριθμός υπνοδωματίων και μπάνιων
  • Τιμή ακινήτου
  • Τετραγωνικά Μέτρα
  • Όροφος
  • Έτος κατασκευής
  • Ένα ξεχωριστό στοιχείο που θα σου δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα – π.χ. αν είναι επιπλωμένο ή αν βρίσκεται κοντά σε μέσα μεταφοράς ή πανεπιστήμια.
svg+xml;charset=utf-8,%3Csvg%20xmlns%3D%27http%3A%2F%2Fwww.w3

Έξυπνο κείμενο

Μια αγγελία δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι απρόσωπη και «τηλεγραφική». Μην ξεχνάς εξάλλου πως πρόκειται για την πρώτη εντύπωση που θα αφήσεις στους υποφήφιους αγοραστές/ενοικιαστές του ακινήτου σου. Βέβαια, είναι σημαντικό να είσαι περιεκτικός/ή και συγκεκριμένος/η, χωρίς περιττά λόγια.

Πώς να γράψεις σωστά την αγγελία σου

  • Κάνε μια αναλυτική περιγραφή των χαρακτηριστικών του ακινήτου: τετραγωνικά, δωμάτια, μπάνια, αποθήκη, μπαλκόνια, θέση στάθμευσης κτλ.
  • Δώσε μια ολοκληρωμένη εικόνα του σπιτιού αναφέροντας λεπτομέρειες για τον τρόπο θέρμανσης (κεντρική-αυτόνομη, πετρέλαιο-φυσικό αέριο), τα δάπεδα, την ενεργειακή κλάση, αν είναι πρόσφατα ανακαινισμένο, αλλά και τα κοινόχρηστα).
  • Χρησιμοποίησε θετικά επίθετα π.χ. ζεστό, φωτεινό, ευάερο, ευρύχωρο.
  • Κάνε μία αναφορά στη γειτονιά και τι υπάρχει σε κοντινή απόσταση, όπως τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τα σχολεία, η αγορά κ.ά.
  • Ολοκλήρωσε την περιγραφή ενθαρρύνοντας τον υποψήφιο να σε καλέσει για να κλείσετε ραντεβού στο διαμέρισμα.
svg+xml;charset=utf-8,%3Csvg%20xmlns%3D%27http%3A%2F%2Fwww.w3

Τόνισε τα καλύτερα χαρακτηριστικά της καταχώρησής σου

Αν θες να κάνεις την καταχώρησή σου να ξεχωρίζει, είναι σημαντικό να δώσεις έμφαση στα καλύτερα χαρακτηριστικά του ακινήτου σου. Επομένως, βεβαιώσου ότι τα δυνατά σημεία του ακινήτου σου είναι ξεκάθαρα και κάνουν stand out στο σύνολο της αγγελίας.

Χρησιμοποίησε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά

Για να ξεχωρίσει η αγγελία σου, είναι σημαντικό να συμπεριλάβεις λέξεις-κλειδιά, δηλαδή λέξεις ή φράσεις που θα αναζητούσαν οι πιθανοί αγοραστές/ενοικιαστές. Επί της ουσίας, οι λέξεις-κλειδιά μπορούν να περιγράψουν τι προσφέρει το ακίνητο και οι περιγραφικές λέξεις-κλειδιά να ενεργοποιήσουν τη φαντασία του κοινού.

Μερικά παραδείγματα λέξεων-κλειδιών χαρακτηριστικών του ακινήτου είναι οι εξής: κλιματισμός, ξύλινα πατώματα, συσκευές από inox, απεριόριστη θέα, ψηλά ταβάνια, κοντά σε μέσα μαζικής μεταφοράς ή σε κοντινή απόσταση από καταστήματα.

Στις περιγραφικές λέξεις-κλειδιά συμπεριλαμβάνονται ενδεικτικά οι ακόλουθες: πανέμορφη, χαμηλή συντήρηση, ολοκαίνουργιο, ευρύχωρο, εκπληκτική, πολυτελής, πρόσφατα ανακαινισμένο, άψογο κ.ο.κ.

Για να προσδιορίσεις ποιες λέξεις-κλειδιά πρέπει να χρησιμοποιήσεις, είναι σημαντικό να γνωρίζεις τσε ποιον απευθύνεσαι, αλλά και τη γειτονιά σου. Για αυτό πριν ξεκινήσεις, κάνε στον εαυτό σου την εξής ερώτηση: «Ποιοι είναι οι πιθανοί ενοικιαστές και αγοραστές και τι αναζητούν σχετικά με τις ανέσεις και τις δυνατότητες;».

svg+xml;charset=utf-8,%3Csvg%20xmlns%3D%27http%3A%2F%2Fwww.w3

Ξεχώρισε στο μάτι, χρησιμοποιώντας σύγχρονα μέσα παρουσίασης του ακινήτου σου

Το ρητό «μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις» είναι γεγονός, ειδικά δε όταν πρόκειται για αγγελία ακινήτου. Εξάλλου, έχει αποδειχθεί ότι το πρώτο πράγμα που τραβάει το βλέμμα ενός αγοραστή/ενοικιαστή είναι οι φωτογραφίες του ακινήτου, γι' αυτό είναι πολύ σημαντικό να έχεις ποιοτικές φωτογραφίες. Μάθε λοιπόν πώς να τραβάς καλές φωτογραφίες χώρων μόνος/η σου, ή βρες έναν επαγγελματία να το κάνει για λογαριασμό σου. Ό,τι κι αν αποφασίσεις, βεβαιώσου ότι οι εικόνες είναι υψηλής ανάλυσης και οι χώροι είναι καθαροί και με καλό φωτισμό.

Επίσης, εν έτει 2022 η βίντεο-παρουσίαση έχει μπει για τα καλά στο παιχνίδι του Real Estate, καθώς βοηθά τους υποψήφιους αγοραστές-ενοικιαστές να έχουν μια πιο ξεκάθαρη εικόνα του ακινήτου, ενώ παράλληλα προσελκύει και ενδιαφερόμενους που ζουν μακριά ή στο εξωτερικό.

svg+xml;charset=utf-8,%3Csvg%20xmlns%3D%27http%3A%2F%2Fwww.w3

Ακολούθησε τις παραπάνω οδηγίες και είναι βέβαιο πως το τελικό αποτέλεσμα θα σε ικανοποιήσει!

Spitogatos team

Spitogatos team

Σχετικά άρθρα

Tetragonika metra akinitou 3

Πώς βρίσκω τα τετραγωνικά μέτρα ενός σπιτιού; Υπολόγισέ το εύκολα

How to increase the value of your home

11 τρόποι να αυξήσεις την αξία του ακινήτου σου

Aproopta

Αναζητάς σπίτι; Τα απρόοπτα που μπορεί να τύχουν στην 1η επίσκεψη