Ανακάλυψε τις τεχνολογικές λύσεις που προσφέρει η Fortunet Hellas στους επαγγελματίες του real estate που θέλουν να διευκολύνουν την καθημερινότητά τους και να ενισχύσουν την ποιότητα της εξυπηρέτησης του μεσιτικού τους γραφείου.
Με γνώμονα την πολύχρονη και εμπεριστατωμένη εμπειρία της στον χώρο του real estate, η Fortunet Hellas έχει αναπτύξει και προσφέρει καινοτόμες λύσεις και εφαρμογές που ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των επαγγελματιών του κλάδου. Αυτές οι υπηρεσίες στοχεύουν στη διευκόλυνση της καθημερινής εργασίας, στην εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου, στην παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης προς τους πελάτες, στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και στον πλήρη έλεγχο της επαγγελματικής δραστηριότητας. Με σύγχρονα εργαλεία και τεχνογνωσία, η Fortunet Hellas αποτελεί αξιόπιστο συνεργάτη για κάθε επαγγελματία που επιθυμεί να εξελίξει τη δουλειά του. Ας δούμε όμως αναλυτικά ποιες τεχνολογικές λύσεις προσφέρει η Fortunet Hellas.
Τι πρέπει να προσφέρει ένα CRM στον σύγχρονο μεσίτη
Είναι απόλυτα φυσιολογικό κάθε επαγγελματίας του real estate, κατά τη διαδικασία αναζήτησης του κατάλληλου μεσιτικού προγράμματος CRM, να θέλει να ενημερωθεί σωστά για τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητές του, ώστε να αξιολογήσει και να επιλέξει την πιο κατάλληλη λύση για τις ανάγκες του. Είναι εξίσου σημαντικό όμως να γνωρίζει ότι τα χαρακτηριστικά και οι δυνατότητες ενός CRM μπορούν να προσφέρουν ουσιαστική υποστήριξη και να διευκολύνουν την καθημερινότητά του, μόνο όταν έχουν σχεδιαστεί και ενσωματωθεί με τρόπο που:
- Να διευκολύνουν την ροή της δραστηριότητάς του (flow).
- Να ακολουθούν & να υποστηρίζουν την συνολική διαδικασία (pipeline) από το εισερχόμενο αίτημα μέχρι την ολοκλήρωση της συναλλαγής (transaction).
- Να συμβαδίζουν & να ακολουθούν με τον τρόπο σκέψης του επαγγελματία (consistency).
Αυτός είναι ο σχεδιασμός πάνω στον οποίο αναπτύξαμε το σύγχρονο CRM μας για μεσίτες, το ilistCRM.
Βασικές δυνατότητες του ilistCRM για επαγγελματίες του real estate
Το ilistCRM είναι ένα σύγχρονο CRM, ειδικά σχεδιασμένο για επαγγελματίες του real estate, με στόχο την απλοποίηση και αυτοματοποίηση της διαχείρισης πελατών, της παρακολούθησης ενεργειών και της επικοινωνίας. Συνδυάζει λειτουργικότητα με ευχρηστία, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον εργασίας που ενισχύει την παραγωγικότητα και την ποιότητα εξυπηρέτησης. Παρακάτω παρουσιάζονται οι βασικές δυνατότητες του ilistCRM που υποστηρίζουν την καθημερινή δραστηριότητα του μεσίτη.
- Πολυκαναλική & άμεση επικοινωνία: Υποστήριξη για email, SMS, Viber, WhatsApp, Campaigner και άλλα μέσα, από ένα ενιαίο περιβάλλον
- Οργάνωση υλικού ανά πελάτη: Ενσωματωμένη βιβλιοθήκη εγγράφων για άμεση αποστολή εντολών, εντύπων και ενημερωτικού υλικού
- Αυτοματοποιημένα πλάνα ενεργειών: Προκαθορισμένα action plans και schedule για βέλτιστη διαχείριση χρόνου
- Υποστήριξη με τεχνητή νοημοσύνη (AI): Προτεραιοποίηση ενεργειών, αυτόματη δημιουργία περιγραφών και αποδελτίωση αγγελιών
- Εστίαση στην απλότητα: Φιλικό και λειτουργικό περιβάλλον που ενισχύει την παραγωγικότητα και την ποιότητα εξυπηρέτησης
Ποιους αφορά το ilistCRM
Το ilistCRM αποτελεί ένα ολοκληρωμένο real estate CRM που καλύπτει συνολικά τις ανάγκες του σύγχρονου επαγγελματία μεσίτη. Διατίθεται σε 4 εκδόσεις, ώστε κάθε επαγγελματίας να μπορεί να επιλέξει την κατάλληλη λύση ανάλογα με τις ανάγκες του. Το ilistCRM είναι ιδανικό για διαφορετικούς τύπους μεσιτικών γραφείων και επαγγελματιών και οι διάφορες εκδόσεις του είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους. Συγκεκριμένα:
- Επαγγελματίες που εργάζονται από το σπίτι
- Μικρά & μεσαία μεσιτικά γραφεία
- Μεγαλύτερες ομάδες συνεργατών
- Πλήρως οργανωμένα δίκτυα μεσιτικών γραφείων (π.χ. franchise)
📌 Διάβασε επίσης: Spitogatos & καινοτομία: Η τεχνολογία ως επιχειρησιακή στρατηγική
Εξειδικευμένες ιστοσελίδες για την ανάδειξη μεσιτικών γραφείων
Μια μοντέρνα, καινοτόμα και πλήρως λειτουργική ιστοσελίδα που αποτυπώνει με ακρίβεια τη δουλειά, τις αξίες και την ταυτότητα του επαγγελματία real estate, αποτελεί ισχυρό πλεονέκτημα και ενισχύει σημαντικά την εικόνα και την αξιοπιστία του στην αγορά. Μεταξύ άλλων, διευκολύνει την αναζήτηση των χρηστών-δυνητικών πελατών, δημιουργώντας ένα περιβάλλον που εμπνέει ασφάλεια και ενισχύει την εμπιστοσύνη προς τον επαγγελματία.
Η Fortunet Hellas, σχεδιάζει κ και υλοποιεί ιστοσελίδες υψηλής αισθητικής και μοναδικής λειτουργικότητας, ειδικά για επαγγελματίες μεσίτες. Οι ιστοσελίδες σχεδιάζονται με σύγχρονα εργαλεία και τεχνολογίες, ώστε να είναι SEO και user-friendly, υψηλής ταχύτητας και να αποτυπώνουν με ακρίβεια τη φιλοσοφία, την ταυτότητα και τις υπηρεσίες κάθε επαγγελματία. Με πάνω από 580 ιστοσελίδες αγγελιών ακινήτων στο ενεργητικό της, η Fortunet Hellas διαθέτει την εμπειρία και την τεχνογνωσία για να υλοποιήσει την εταιρική ιστοσελίδα που έχεις οραματιστεί, ακολουθώντας τις βέλτιστες πρακτικές.
📌 Διάβασε επίσης: Γιατί τα κτηματομεσιτικά γραφεία πρέπει να «αγκαλιάσουν» την τεχνολογική αυτοματοποίηση;
AI Chatbot για αδιάλειπτη εξυπηρέτηση & διαχείριση leads
Ο εικονικός βοηθός (AI), ένα εργαλείο που ενσωματώνεται στην ιστοσελίδα, παρέχει συνεχή υποστήριξη 24/7. Επιπλέον, αναπτύσσει διάλογο με κάθε επισκέπτη που επιθυμεί, απαντώντας σε ερωτήσεις και συλλέγοντας τα δεδομένα του.
Παράλληλα, αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στην εξυπηρέτηση και στη δημιουργία υποψήφιων πελατών (leads), προσαρμοζόμενος πλήρως στις υπηρεσίες και τις πληροφορίες που επιλέγει να προβάλει ο επαγγελματίας μεσίτης. Η σύνδεσή του με το ilistCRM επιτρέπει την αυτόματη καταχώριση των ενδιαφερομένων στην ενότητα των υποψηφίων (Leads management). ενώ ενημερώνει άμεσα τον συνεργάτη για τις απαραίτητες ενέργειες follow-up, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα και την ανταπόκριση του γραφείου.
Ο AI Voice Agent στην υπηρεσία της επαγγελματικής επικοινωνίας
Ο AI Voice Agent (AI VOX) είναι ένας προηγμένος ψηφιακός βοηθός, ο οποίος αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) για να συνομιλεί τηλεφωνικά με τους πελάτες σου, σαν να μιλούσαν με έναν πραγματικό άνθρωπο. Ο ψηφιακός agent (AI) προσφέρει άμεση εξυπηρέτηση, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο, ακόμη και όταν όλες οι τηλεφωνικές γραμμές είναι απασχολημένες ή το μεσιτικό γραφείο βρίσκεται εκτός ωραρίου λειτουργίας. Έτσι, ο επαγγελματίας μεσίτης εξασφαλίζει:
- Συνεχή παρουσία
- Άμεση ανταπόκριση
- Υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, χωρίς διακοπές
Ο AI Voice Agent προσφέρει άμεση, ευχάριστη και αποδοτική εξυπηρέτηση, χωρίς αναμονές και χωρίς περιορισμό στον αριθμό των εισερχόμενων κλήσεων. Μάλιστα, χάρη στην κατανόηση φυσικής γλώσσας, μπορεί να απαντά σε ερωτήσεις, να προγραμματίζει ραντεβού, να προωθεί σύνθετα αιτήματα στους κατάλληλους ανθρώπους, καθώς και να επιλύει προβλήματα.
Πώς λειτουργεί; Κάθε φωνητική συνομιλία μετατρέπεται αυτόματα σε κείμενο, καταχωρείται στο ilistCRM στην ενότητα Leads Management και αποστέλλεται στο email του μεσίτη για άμεση παρακολούθηση. Με την ενσωμάτωσή του, ο AI Voice Agent συμβάλλει στη δημιουργία οικονομιών κλίμακας, ενισχύοντας την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα ενός μεσιτικού γραφείου.
Οι τεχνολογικές λύσεις στον χώρο του real estate απαιτούν συνεχή υποστήριξη και ευελιξία, ώστε να ανταποκρίνονται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς. Η Fortunet Hellas, πρωτοπόρος στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών, λειτουργεί ως ένα πραγματικό one-stop-shop για τον σύγχρονο επαγγελματία μεσίτη, προσφέροντας:
- Απεριόριστη εκπαίδευση
- Τηλεφωνική υποστήριξη
- Ποιοτική εξυπηρέτηση
- Διαχείριση e-mails
- Κατοχύρωση domain name
- Πιστοποιητικά ασφαλείας (SSL)
- Εξατομικευμένα εκπαιδευτικά σεμινάρια
Με επίκεντρο την ποιότητα και την αξιοπιστία, η Fortunet Hellas στέκεται δίπλα στον επαγγελματία του real estate, δίνοντάς του όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να αναπτυχθεί, να ξεχωρίσει και να έχει τον απόλυτο έλεγχο της δραστηριότητάς του.
Θαν. Αθανασόπουλος | Δ/νων Σύμβουλος - Fortunet Hellas