Δες όσα κάνουν τα τοπ μεσιτικά γραφεία και ξεχωρίζουν στο Spitogatos.
Ο χώρος του Real Estate είναι πιο ανταγωνιστικός από ποτέ, και η παρουσία ενός γραφείου στο Spitogatos είναι πλέον στρατηγικά αναγκαία — not just a nice-to-have. Χιλιάδες επαγγελματίες του Real Estate χρησιμοποιούν την πλατφόρμα μας για να προβάλλουν ακίνητα, αξιοποιώντας δυναμικά τις δυνατότητες που τους προσφέρονται. Ωστόσο, ο καθένας δουλεύει διαφορετικά — με το δικό του στυλ, ρυθμό, πελατολόγιο κ.λπ.
Βλέποντας καθημερινά αγγελίες από επαγγελματίες σε όλη την Ελλάδα, τόσο εγώ όσο και οι συνεργάτες μου, έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα πως δεν υπάρχει μόνο ένας «σωστός» τρόπος για να πετύχει κανείς. Ωστόσο, υπάρχουν πρακτικές που κάνουν τη διαφορά — και αυτές δεν εξαρτώνται από το μέγεθος ή το budget του γραφείου, αλλά από μικρές, σταθερές βελτιώσεις.
Γράφω λοιπόν αυτό το κείμενο ως μια προσπάθεια να μοιραστώ όσα έχουμε δει να λειτουργούν στην πράξη. Αν έστω κι ένα σημείο σε εμπνεύσει να δοκιμάσεις κάτι καινούργιο, θα είναι ένα βήμα μπροστά και οι παρακάτω γραμμές θα έχουν πετύχει τον στόχος τους.
Οπότε, ας κάνουμε ένα deep dive στις απλές αλλά αποτελεσματικές πρακτικές που εφαρμόζουν τα κορυφαία μεσιτικά γραφεία της πλατφόρμας μας — εκείνα που επιτυγχάνουν σταθερή ανάπτυξη, υψηλό engagement και συνεχή ροή ποιοτικών leads.
1. Κάνουν focus στην ποιότητα των αγγελιών τους
Η ποιότητα στις αγγελίες δεν είναι διαπραγματεύσιμη — είναι προτεραιότητα. Τα κορυφαία μεσιτικά γνωρίζουν πως ακόμη και το καλύτερο ακίνητο χάνει την αξία του όταν παρουσιάζεται πρόχειρα ή με ασυνέπεια. Όμως υπάρχουν λύσεις. Όσα γραφεία εφαρμόζουν μερικά βασικά αλλά ουσιαστικά tips, βλέπουν καλύτερα και σταθερά αποτελέσματα. Τι κάνουν λοιπόν οι επαγγελματίες που ξεχωρίζουν;
- Επιλέγουν τίτλους που τραβάνε βλέμμα: Είναι το πρώτο που βλέπουν οι χρήστες και για αυτό ένας τίτλος πρέπει να είναι περιεκτικός, on-point και με τα κατάλληλα keywords για περισσότερα κλικ.
- Προσθέτουν αναλυτική περιγραφή: Όσο πιο πλήρης μια περιγραφή, τόσο το καλύτερο. Από την περιγραφή δεν πρέπει να λείπουν βασικά features του ακινήτου. Παράλληλα, αν και συνταγή επιτυχίας δεν υπάρχει, περιγραφές με πιο ανθρώπινη χροιά — όχι απλή αναφορά των specs του ακινήτου και «ξύλινη» γλώσσα απευθείας από AI tools — φέρνουν καλύτερα και πιο ποιοτικά leads.
- Ανεβάζουν επαγγελματικές φωτογραφίες: Μια εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις λένε. Και εδώ, αυτό ισχύει 100%. Οι φωτογραφίες με καλό φωτισμό που αποτυπώνουν χώρους χωρίς βρωμιά ή/και ακαταστασία προσελκύουν περισσότερο κόσμο. Bonus tip: Οι φωτογραφίες του ακινήτου από διαφορετικές οπτικές δίνουν έξτρα πόντους ποιότητας.
- Χρησιμοποιούν virtual tour: Η παρουσίαση ακινήτου με virtual tour είναι πλέον must. Τι πιο σύγχρονο και πιο αποτελεσματικό εξάλλου; Φέρνει 105% περισσότερα αιτήματα από μια απλή αγγελία!
- Μεταφράζουν τις αγγελίες του: Οι επαγγελματίες που πετυχαίνουν, ξέρουν καλά πως η αγορά έχει πλέον και διεθνή ενδιαφέροντα, οπότε η μετάφραση των αγγελιών και στα αγγλικά λειτουργεί καταλυτικά.
- Συμπληρώνουν όλα τα πεδία: Δεν είναι πάντα εύκολο, το ξέρουμε, ωστόσο οι αγγελίες με όλα τα πεδία συμπληρωμένα κερδίζουν σε προβολές και εμπιστοσύνη. Οι χρήστες σήμερα θέλουν να έχουν όλες τι πληροφορίες πριν καν τηλεφωνήσουν, και οι επαγγελματίες που τους προσφέρουν τα περισσότερα στοιχεία πιο «εύπεπτα», συνήθως κερδίζουν. Επίσης, αυτό βοηθά και τον επαγγελματία εφόσον λαμβάνει λιγότερα τηλέφωνα για διευκρινίσεις.
📌 Μεσιτικό γραφείο από το Μαρούσι κατάφερε να αυξήσει κατά 52% τα impressions των αγγελιών του, απλώς αναβαθμίζοντας τις εικόνες και μεταφράζοντας συστηματικά τις περιγραφές των ακινήτων στα αγγλικά, αξιοποιώντας το διεθνές reach της πλατφόρμας.
2. Διαχειρίζονται έξυπνα data & insights
«Η γνώση είναι δύναμη», και ναι, αυτό είναι ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός. Όσα περισσότερα ξέρεις, τόσο πιο εύκολα μπορείς να κινηθείς και να πάρεις στρατηγικές αποφάσεις. Πόσο μάλλον ως επαγγελματίας σε ένα Industry όπως το Real Estate που εξελίσσεται διαρκώς και είναι τόσο ανταγωνιστικό. Και γι’ αυτό, τα γραφεία που ξεχωρίζουν στο Spitogatos αξιοποιούν τα δεδομένα με συνέπεια για σταθερά καλύτερα αποτελέσματα. Ειδικότερα:
- Παρακολουθούν τα clicks και τα στατιστικά κάθε αγγελίας.
- Εντοπίζουν τα ακίνητα που φέρνουν καλύτερα leads και ξέρουν γιατί.
- Γνωρίζουν τι τους έρχεται από το δίκτυο του Spitogatos.
- Αναγνωρίζουν την αποτελεσματικότητα της προβολής και επενδύουν σε διαφήμιση.
- Προσπαθούν να δουλέψουν με αποκλειστικότητες.
3. Χρησιμοποιούν τα κατάλληλα εργαλεία προώθησης
O Spitogatos προσφέρει μια σειρά από εργαλεία προώθησης στους επαγγελματίες του κλάδου/συνεργάτες του. Δεν έχουν όμως όλοι τις ίδιες ανάγκες και το «κλειδί» εδώ είναι να μάθεις να χρησιμοποιείς τα σωστά εργαλεία για σένα. Μερικά εργαλεία που χρησιμοποιούν αυτά τα μεσιτικά γραφεία είναι:
- Προβεβλημένες αγγελίες (featured listings): Αυτές οι αγγελίες εμφανίζονται στην κορυφή της αναζήτησης.
- Virtual tour: Το συγκεκριμένο feature έχεις ως στόχο την αύξηση του ενδιαφέροντος και τη επισκεψιμότητας με περισσότερα ποιοτικά leads.
- Συχνή ενημέρωση περιεχομένου: Για βελτίωση του SEO και κατάκτηση υψηλότερης κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης, καθώς και αύξηση της εμπιστοσύνης.
- Διαφήμιση μεγαλύτερου όγκου αγγελιών: Για αυξημένη ορατότητα και δημιουργία εικόνας leadership στην αγορά για το μεσιτικό γραφείο.
- Branded παρουσία με λογότυπο (logo) και δικό τους website: Εδώ, διαφαίνεται ο επαγγελματισμός, ενώ ταυτόχρονα χτίζεται εμπιστοσύνη και αναγνωσιμότητα.
Η επιτυχία δεν είναι προϊόν τύχης και για να πετύχει κανείς πρέπει να έχει στόχο και να δοκιμάζει νέα πράγματα. Για αυτό και είμαστε δίπλα σε κάθε συνεργάτη, ώστε να βρούμε μαζί τι δουλεύει στην περίπτωσή του.
4. Δείχνουν άμεση ανταπόκριση & συνέπεια στην επικοινωνία
Ακόμη και η καλύτερη αγγελία χάνει τη δύναμή της όταν δεν υπάρχει έγκαιρη ανταπόκριση. Η συνέπεια και η ταχύτητα είναι κρίσιμες — και τα δεδομένα το αποδεικνύουν. Η άμεση απόκριση αυξάνει θεαματικά τις μετατροπές, καθώς ο ενδιαφερόμενος είναι "ζεστός" και έτοιμος να αποφασίσει. Αντίθετα, η καθυστέρηση οδηγεί σε χαμένες ευκαιρίες. Γι’ αυτό, οι επαγγελματίες που ξεχωρίζουν:
- Απαντούν όσο το δυνατόν πιο άμεσα στα εισερχόμενα leads — ιδανικά εντός λίγων ωρών.
- Χρησιμοποιούν CRM ή άλλα tools για να παρακολουθούν τις επαφές τους.
- Εφαρμόζουν follow-up τακτικές, διατηρώντας την επαφή ακόμα και αν το 1ο request καταλήξει άμεσα σε in person ραντεβού.
Γνωρίζοντας πόσο σημαντικό είναι αυτό για τους χρήστες του Spitogatos, από τις 24/06/2025 έχουμε ενεργοποιήσει τη λειτουργία "Book a Visit". Μέσω αυτής, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώνουν άμεσα πότε επιθυμούν να δουν ένα ακίνητο, ενώ τα μεσιτικά γραφεία έχουν τη δυνατότητα να οργανώνουν πιο εύκολα και αποτελεσματικά τα αιτήματα επίσκεψης.
💡 Expert tip: Ο επαγγελματισμός στην επικοινωνία μεταφράζεται σε πιστούς πελάτες, συστάσεις και κυρίως σε μετατροπή του digital interest σε πραγματικές συμφωνίες.
5. Δημιουργούν σχέση εμπιστοσύνης με το Spitogatos
Τα μεσιτικά γραφεία που ξεχωρίζουν στην πλατφόρμα μας είναι εκείνα που αντιμετωπίζουν το Spitogatos σαν πολύτιμο συνεργάτη — αναγνωρίζοντας πως με εμάς στο πλευρό μπορούν να κάνουν την υπέρβαση και αντιλαμβάνονται τις δυνατότητες εξέλιξης και το συνολικό value. Έτσι, η ενεργή συμμετοχή και η αλληλεπίδραση των γραφείων με το Spitogatos βασικά στοιχεία. Οι επαγγελματίες που ξεχωρίζουν:
- Επικοινωνούν τακτικά με τους Account Managers του Spitogatos
- Ζητούν συμβουλές και τεστάρουν νέες λειτουργίες
- Δείχνουν συνέπεια
- Κάνουν σταθερά μικρές βελτιώσεις
- Προσαρμόζουν και βελτιστοποιούν τη στρατηγική τους ανάλογα με τα insights που τους παρέχονται.
- Ενημερώνονται συνεχώς για ό,τι νέο υπάρχει σε εργαλεία, features και δυνατότητες.
Ανεξάρτητα από τις πρακτικές που ακολουθείς αυτή τη στιγμή, όσο καλά και αν δουλεύουν, είναι σημαντικό να έχεις κατά νου πως πάντοτε μπορεί να υπάρχει και κάτι ακόμα, έστω και κάτι μικρό που μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά. Και η ομάδα του Spitogatos.gr είναι εδώ για να βοηθήσει και σένα να πετύχεις τον στόχο σου και να έχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, αλλά πάντα με τον τρόπο που ταιριάζει σε σένα. Αν λοιπόν θες να εξερευνήσεις καινούργια μονοπάτια και να δεις πού μπορούν να σε οδηγήσουν, ξέρεις πού θα μας βρεις!
Ξαρχάκου Λαμπρινή
Sales Manager – Spitogatos.gr
Μοιραζόμαστε τη γνώση. Χτίζουμε απόδοση.